Dissertation (tesinas) June and September 2011 - Instructions

Master Thesis work at the Master in Economics / Economics (June 2011)

1. Students applying for Dissertation Viva (Tesina) need to deliver all documentation (documentation of memory and attachments) to the Administrative Secretariat of Economic Theory and History Department.

Campus de la Cartuja S / N Faculty of Economics and Business. Room C-218 UNIVERSITY OF GRANADA 18071 - Granada Phone +34 958 249 995

2. The delivery of documentation, depending on the call that every student chooses to use are the following days:

- Call for June: Until May 31, 2011. - Call for September: Up to September 2, 2011.

3. The documentation to be submitted is as follows:

- 1 copy on paper of the resumé of supervised research work - 1 copiy in digital format (pdf document or a CD) of the resumé of Final Project. May be sent by email to the following address: teoriahe@ugr.es - Report by the tutor responsible for the student of master (Annex I) - Registration Form Final Project (Annex II)

4. At the time of delivery of the documentation a registry record will be available for the students.

5. Viva dates will be announced at the Secretariat in due time. A public call will be made with details of time and place.

Important: Please notice that those students intending to do his/her Viva after September will neccessarily have to enroll again in the “Trabajo fin de Master” subject.

Coordinator of the Master D. Daniel Arias Aranda.

SPANISH VERSION

Proceso de entrega y lectura de Trabajos de Fin de Master en el Master en Economía/Economics (curso 2010/2011)

1. Los estudiantes deberán hacer entrega de toda la documentación (memoria y documentación de los Anexos) al administrativo de la Secretaría del Dpto. Teoría e Historia Económica.

Campus de la Cartuja S/N Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales. Despacho C-218 UNIVERSIDAD DE GRANADA 18071- Granada Teléfono +34 958 249 995

2. El plazo de entrega de la documentación, dependiendo de la convocatoria que cada alumno decida utilizar, serán los siguientes días:

- Convocatoria de Junio: Hasta el 31 de Mayo de 2011. - Convocatoria de Septiembre: Hasta el 2 de Septiembre de 2011.

3. La documentación a entregar será la siguiente:

- 1 copias en soporte papel de la memoria del Trabajo de Investigación Tutelada - 1 copias en soporte digital (documento pdf o en un CD) de la memoria del Trabajo Fin de Master. Se podrán enviar por correo electrónico a la siguiente dirección: teoriahe@ugr.es - Informe del tutor responsable del estudiante de master (Anexo I) - Formulario de inscripción del Trabajo Fin de Master (Anexo II)

4. En el momento de entrega de la documentación se proporcionará al estudiante el registro de entrada de su trabajo (fecha y hora).

5. Una vez finalizado el plazo de entrega se organizará un programa de las exposiciones, y se acordará con el tribunal las fechas de lectura.

6. Una vez decididas las fechas a conveniencia del tribunal, se realizará una convocatoria pública para la defensa de los trabajos que será establecida como mínimo 15 días después de la entrega de las memorias. En dicha convocatoria se detallará el lugar y horarios de la lectura.

Importante: Todos los alumnos que se presenten a cualquier convocatoria posterior a septiembre habrán de matricularse de nuevo en la asignatura “Proyecto fin de Master”

El Coordinador del Master D. Daniel Arias Aranda.